0800-31-0700 для нових абонентів
0800-31-0800 технічна підтримка

Уляна Макогон про професійне зростання в «Макснет» і можливості для початківців

Головна /

Блог

/

Уляна Макогон про професійне зростання в «Макснет» і можливості для початківців

Уляна Макогон про професійне зростання в «Макснет» і можливості для початківців

27.03.2018

Макснет

21307

У рамках проєкту «Макснет» в обличчях» ми продовжуємо розповідати про людей, які працюють у компанії. Цього разу ми поспілкувалися з керівником сервісно-інформаційного центру (СІЦ) Уляною Макогон. Вона прийшла в «Макснет» ще студенткою, щоб отримати перший досвід роботи, а через декілька років очолила один з найбільших відділів компанії. Про професійне зростання, можливості для молодих спеціалістів, а також про те, які якості повинні мати співробітники «Макснет», читайте в нашому інтерв'ю.

— Ви працюєте в «Макснет» вже більше шести років. Як починався Ваш професійний шлях у компанії?

— У компанію прийшла, коли ще була студенткою. На той момент два моїх однокурсника вже працювали в технічній підтримці і були задоволені своєю роботою. Хлопці сказали, що в абонентський відділ йде набір співробітників, і я вирішила відправити резюме. Мені передзвонили і запропонували під’їхати на навчання. Ось так під'їхала і залишилася (сміється).

— Ви отримували освіту за напрямом «Телекомунікації»? Чи робота не була пов'язана з Вашою спеціальністю?

— Ні, з моєю освітою вона ніяк не пов'язана. Закінчувала ХАІ за спеціальністю «Інженер-конструктор».

— Сьогодні Ви керуєте сервісно-інформаційним центром «Макснет». Яку посаду Ви займали, коли тільки прийшли в компанію?

— Прийшла на посаду спеціаліста абонентського відділу. Основними моїми обов'язками були консультація абонентів з послуг компанії та прийняття заявок на підключення. Тоді працювати було набагато простіше, тому що було менше абонентів і менше заявок. Зараз все по-іншому: зона покриття збільшується, структура відділу змінилася, інші вимоги до співробітників, ну і умови роботи теж змінилися, зрозуміло, у кращий бік.

— А як Ви стали керівником відділу?

— Мій шлях був довгим (посміхається). Я працювала спеціалістом абонентського відділу, потім перевели до відділу технічної підтримки, а по суботах підміняла дівчат, які працювали в Центрі обслуговування абонентів (ЦОА). Пізніше одна дівчинка-адміністратор пішла в декрет, і мені запропонували піти на її місце. Адміністратором в ЦОА я пропрацювала півтора чи два роки, після чого знову повернулася в СІЦ. Трохи пізніше, після зміни структури відділу, мене перевели на посаду спеціаліста бек-офісу. А потім вже заміняла керівника і доросла до моєї теперішньої посади. Сталося так, що, завдяки роботі на різних позиціях, у мене було розуміння роботи всіх напрямів.

— Що входить до обов'язків керівника СІЦ?

— Основне моє завдання — розвивати відділ. Цей розвиток включає безліч різних підзавдань — набирати нових людей, брати участь у їх підготовці та адаптації, готувати регламенти, інструкції для вдосконалення робочих процесів, складати графіки роботи. Іноді, коли є необхідність, допомагаю колегам в обробці телефонних дзвінків, тому не забуваю, що таке спілкування з абонентами.

— Чи змінилося Ваше життя після приходу в «Макснет»?

— Звісно, воно змінилося. Це моя перша робота. Я виросла професійно і вибрала напрямок, в якому розвиваюся вже декілька років.

— За час роботи в «Макснет» Вам вдалося побудувати кар'єру, починаючи з посади оператора. Чи були у Вас від самого початку цілі зростати і розвиватися саме в цій компанії?

— Перш за все, я почала працювати, щоб перестати бути фінансово залежною від батьків. А потім вже, пропрацювавши якийсь час, закінчивши інститут, звісно, захотілося зростати професійно, розвиватися в напрямку діяльності компанії.

— Чому вдалося навчитися за роки роботи в «Макснет»?

— Дуже багато чому, навіть складно виділити щось одне. Мені доводилося спілкуватися по телефону з великою кількістю людей, це відбило мені любов до тривалих телефонних розмов (сміється), але дало і свій плюс. Я навчилася стримувати свої емоції, спокійно реагувати на будь-які питання і в цілому почала ставитися до людей із терпінням. Навчилася не просто слухати, а чути людей.

Загалом окремим пластом знань, отриманих у «Макснет», є технічна частина. Тут я освоїла дуже багато, починаючи з елементарного, з азів. Ще саме в «Макснет» отримала досвід управління персоналом. Командувати я, напевно, полюбляла завжди (сміється), але це було на емоційному рівні. Зараз — це вже не командування, а саме управління, вміння вибудовувати відносини і створювати команду. Навчилася працювати в режимі багатозадачності, планувати свою діяльність і прагнути до самовдосконалення, що дуже важливо для моєї теперішньої посади. Зараз намагаюся продовжувати розвиватися в цьому напряму.

— А Вам за цей час вдалося чомусь навчити інших?

— Не можу сказати, що я, у прямому розумінні цього слова, когось вчу. У нас є програма навчання, якою займаються координатори напрямів. Я беру участь у перевірці того, чому навчилися стажери, і вже через тиждень можу зрозуміти, чи підходить нам ця людина чи ні. Можу сказати спеціалісту або його наставнику, які проблеми в роботі бачу, що потрібно допрацювати, на що звернути увагу.

— Що Ви можете назвати своїм головним професійним досягненням?

— Гадаю, головні досягнення — це моє професійне зростання і зростання показників СІЦ. Різні позитивні зміни у відділі, яких за час моєї роботи було багато, я не можу і не буду приписувати особисто собі, так як працюю в команді і всі зміни завжди обговорювалися та впроваджувалися колегіально.

— Які якості повинні бути у людини, яка хоче побудувати кар'єру в СІЦ?

— У нас раніше була плинність кадрів, що властиве такій сфері діяльності. Це досить стресова робота. Випадки бувають різні і буває складно спілкуватися з абонентами, які дзвонять з питанням: «Чому не працює Інтернет?».

Зараз ми трохи змінили стратегію відбору співробітників. Ми намагаємося приймати людей, які дійсно хочуть працювати. Це можуть бути і студенти, і люди старшого віку. Зараз у СІЦ працюють співробітники, які зацікавлені не тільки в роботі, але і в подальшому зростанні. Хоча в нас і не найвища зарплата на старті, зате помітні перспективи зростання як у відділі, так і в компанії в цілому. Багато з теперішніх співробітників компанії починали кар'єру з роботи в СІЦ. Наприклад, із СІЦ виросли наші системні адміністратори, технічні спеціалісти і керівники підрозділів.

Більшу частину знань і навичок з технічної частини вони отримали тут. І це завдяки тому, що в них було бажання вчитися, розвиватися. Їм був цікавий цей напрям, вони вчили щось нове не тільки в рамках корпоративного навчання, але й самостійно, постійно ставили запитання. Тому я вже з впевненістю можу казати, що у нас затримуються саме ті люди, які не просто хочуть заробляти гроші, а прагнуть при цьому розвитку.

— Що Ви можете порадити спеціалістам, які тільки починають свою кар'єру в «Макснет»?

— Ставити перед собою цілі і докладати зусиль, щоб їх досягти. Займатися саморозвитком, комунікувати з людьми і не боятися ставити запитання. Ну і крім цього, робота в СІЦ потребує емоційного залучення, як і будь-яка робота з людьми. Ми намагаємося створити максимально комфортні умови і надати відповідне навчання, щоб співробітникам хотілося працювати у нас. Але при цьому чекаємо і від людини якоїсь віддачі, дуже важливо, щоб співробітник не був байдужий до того, що він робить.

— Ви присвятили цій компанії багато років і, напевно, вона для Вас стала чимось більшим, ніж робота. Що для Вас «Макснет»?

— Я зараз, скоріш за все, повторю те, що вже говорили інші, але для мене це другий дім. У нас завжди в СІЦ був класний колектив, незважаючи на те, що склад відділу періодично оновлюється. Цей відділ для мене вже давно став рідним, тут всі настільки улюблені і позитивні (посміхається), що приходячи на роботу, почуваєшся як вдома.

У мене є знайомі, які ходять на роботу як на каторгу, їх все дратує, вони працюють від вихідних до вихідних. Про себе можу сказати зовсім протилежне: я завжди йду на роботу в гарному настрої, тому що дуже люблю наш колектив і отримую задоволення від того, чим я займаюся.

Коментарі

0

Еще комментарии